مدرسه التلاوه با گامهایی استوار با هدف رشد و توسعه فرهنگ قرآنی آغاز به کار کرد

مدرسه التلاوه(مدرسه حفظ پسران) با هدف رشد و توسعه فرهنگ قرآنی در تمام رده های سنی برای اولین بار در کشور در پایه های تحصیلی چهارم و پنجم دبستان همزمان با گذراندن تحصیل اجرا می شود. حجت الاسلام والمسلمین قربانیان مدیر موسسه دارالقران اهلبیت(ع) افزود: طرح مدرسه التلاوه با این سبک برای اولین بار در

کد خبر : 937
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 تیر 1399 - 12:03
مدرسه التلاوه با گامهایی استوار با هدف رشد و توسعه فرهنگ قرآنی آغاز به کار کرد

مدرسه التلاوه(مدرسه حفظ پسران) با هدف رشد و توسعه فرهنگ قرآنی در تمام رده های سنی برای اولین بار در کشور در پایه های تحصیلی چهارم و پنجم دبستان همزمان با گذراندن تحصیل اجرا می شود.

حجت الاسلام والمسلمین قربانیان مدیر موسسه دارالقران اهلبیت(ع) افزود: طرح مدرسه التلاوه با این سبک برای اولین بار در کشور در حال اجراست که امید داریم با همکاری خانواده های محترم شرکت کنندگان در این طرح ثمرات خوبی را در پایان طرح شاهد باشیم که می تواند الگوی مناسبی برای پرورش استعدادهای قرآنی نوجوانان در این مقطع سنی باشد.

این طرح شامل چند بخش است، بخش اول تحصیل دروس پایه، آموزش تخصصی فنون تلاوت در چندین سبک، بخش سوم ادبستان شامل مباحث اخلاقی با استفاده از ابزار بازی و سرگرمی با محتوی ادب و اخلاق و بخش پایانی حفظ قرآن کریم با شیب بسیار ملایم است که به حمدالله مورد استقبال خانواده های دغدغه مند قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 8 در انتظار بررسی : 8 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.